onsdag 19. mars 2008

Ting 21 Web 2.0 Awards

Ikke skal jeg forsøke meg på noen overprøving av denne kåringen. Jeg må jo innrømme at det er de sidene jeg har brukt, som jeg nå har fått et forhold til. Det betyr vel ikke nødvendigvis at den er bedre enn de andre.

Det var f.eks. librarything jeg likte godt, men jeg har jo i ærlighetens navn ikke satt meg særlig godt inn i de andre.

del.icio.us var også en favoritt og ikke å forglemme Flickr
Tok meg tid til å lese artikkelen fra idg.no, for å få en norsk vinkling. Det var interessant lesing. Bl.a. dette med håndtering av passord som vi har snakket endel om her på huset. I løpet av disse ukene har vi skapt oss mengder med brukeridentiteter og passord og hvor sikkert er det?

Nå skal jeg bruke tiden framover på å prøve å sette meg litt bedre inn i de tingene jeg har lyst til å fortsette å bruke, resten puttes langt vekk.

Ingen kommentarer: