mandag 25. februar 2008

Ting 8

Podcast.

Idag har vi vært på 2. samling på Kalnes. Nyttig evaluering av opplegget så langt, De fleste var vel enige om at vi bruker litt mer tid enn de omtalte 15 minutter pr. dag. Dette gjelder absolutt for meg, har heldigvis ikke tatt tiden, men har nok brukt noen timer etterhvert.

Men morsomt er det og jeg synes jeg lærer masse. Når jeg tilogmed holder på med ting som ikke mine tenåringer bruker, da stiger selvtilliten.

I kveld har jeg lest om, og hørt og sett podcasting. Jeg har jobbet meg gjennom de ulike stedene, men endte opp med NRK. Gikk inn på www.nrk.no/podcasting Der visste jeg at jeg ville finne noe jeg kunne abonnere på.

Valgte flere, men nøyer med med å nevne radioprogrammet Boktilsynet. Enkelprosedyre - velg RSS, kopier url´en og lim inn i f.eks. Google Reader.
Jeg har lastet ned itunes, så jeg har forsøkt den varianten også. Kan lastes ned her: www.apple.com/no/itunes

Ingen kommentarer: