søndag 17. februar 2008

Ting 5


Sandsøy
Originally uploaded by lisehaugenlarsen
Bilder og tagger

Nå har jeg laget meg egen konto på Flickr.

Gikk først gjennom trinn for trinn, deretter fulgte jeg oppskriften og laget min egen konto. Har lagt inn noen av mine egne bilder som jeg hadde liggende på min hjemme PC. Dette var gøy, lastet opp mine egne bilder, la noen som "private" og noen som"public". La på noen tagger. Derreter valgte jeg ett bilde, valgte blog this. Gikk deretter rett inn i min egen blogg for å redigere. Fantastisk!

Bildene er tatt på Sandsøy på Nordvestlandet. Vakkert sted i havgapet, med flott natur og spennende historie.Bikkja heter Peppy og er en trofast turkamerat og vi hadde mange flotte turer på Sandsøy sist sommer.
Flott turterreng!
Steinen var temmelig tung - tipper den blir liggende lenge ennå!

Neste skritt nå er å ta nye bilder med mitt eget kamera og sjøl legge dem inn i min egen Flickr.

Ingen kommentarer: